“Sinä olet hullu!” Näin sanoi moni Annamaija Flinkkilä-Lehtoselle 2003, kun hän kertoi perustavansa yrityksen keskellä taantumaa. Vieläpä markkinointiviestinnän yrityksen, vaikka markkinoinnista lyhytnäköisesti supistetaan vaikeina aikoina.
Saavutettavuus on hyvän työn tekemistä
20 maalis 2023
Verkkosisältöjä, verkosta ladattavia asiakirjoja tai videoita ei tehdä vain hyväkuntoisille ja -näköisille. Saavutettavuus on lain vaatimus, kohteliaisuuden osoitus ja välittämisen viesti. Se on toki myös selkeää markkinointia, hakukoneoptimointia ja hyvää asiakaspalvelua ihan jokaiselle. Mikä tärkeintä: saavutettavuudella ei tarvitse tinkiä luovuudesta visuaalisuudessa tai teksteissä. Roihu on kulkenut saavutettavuuden kanssa vuodesta 2019.
Roihu punoo uuden verkon
01 tammi 2023
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, sanotaan. Mutta entä jos suutarin lapsilla on niin laadukkaat ja aikaa kestävät kengät, että heidän ei tarvitse alituiseen rampata kenkäostoksilla? Roihun verkkosivut uusittiin vuonna 2017. Neljän vuoden takaisen menneisyyden tulevaisuuden tekniikkaa edustava, ajaton visuaalinen suunnittelu sekä huolellinen rakenne- ja käytettävyyssuunnittelu takasivat sivuille pitkän iän.