Satuin selailemaan tv-ohjelmatietoja, kun verkkokalvolle pamahti tieto dokumentista, joka oli otsikoitu: Näin brändit huijaavat. Vuonna 2013 ensi-iltansa saaneessa dokumentissa “paljastetaan, miten markkinoijat ja suuret brändit saavat Facebook-päivityksilleen valtavasti tykkäyksiä, YouTube-videoilleen lukuisia katselukertoja ja miten sosiaalisessa mediassa käytyihin keskusteluihin vaikutetaan”.
Myyttejä murtamassa: Markkinoinnin automaatio
11 toukokuu 2017
Markkinoinnin automaatiosta liikkuu vääriä käsityksiä, joten on syytä oikoa keskeisimpiä niistä. Mutta sitä ennen on paikallaan lyhyesti kerrata mitä käsite pitää sisällään.
Markkinoinnin automaatio tarkoittaa oleellista ja oikea-aikaista viestintää asiakkaille. Tavoitteena on tuottaa kohdennetun (usein pääosin digitaalisen) viestinnän keinoin hyvää sisältöä ja sellaista informaatiota, jota asiakkaat haluavat: markkinointia joka tuntuu asiakkaalle luonnolliselta, hyvältä palvelulta.
Älä muutu, vaan uudistu – näin syntyi Business Battle
31 tammi 2017
Uuden konseptin, olipa kyseessä tapahtuman, tuotteen/palvelun tai markkinointiviestinnän konsepti, rakentaminen on hauskaa, jännittävää ja raskasta. Historian viitekehyksen puuttuessa jokainen päätös ja linjanveto on kuin ensimmäinen hiihtoura umpihangessa.